خرید دیوارپوش چوبی

اگر می خواهید یک خانه دنج در وسط جنگل بسازید، برای دکوراسیون نما و داخلی، فقط مواد طبیعی را انتخاب کنید. بافت طبیعی میله ها به شما این امکان را می دهد که با چشم انداز اطراف ادغام شوید و جذابیت آن را تکمیل کنید. علیرغم بسیاری از روش های ، استفاده از دیوارپوش چوبی همیشه یک روند کلاسیک در معماری و طراحی باقی می ماند.در مقاله خرید دیوارپوش چوبی به معرفی این دیوارپوش و دلایل انتخاب آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

دیوارهای چوبی

دیوارهای چوبی به اتاق ظاهری دلپذیر و گرم می بخشد. مزایای دیگر دیوارپوش چوبی در بهبود آب و هوای داخل خانه است. چوب رسانایی گرمایی کمی دارد که منجر به گرم شدن یا سرد شدن تدریجی اتاق می شود. این موضوع همچنین باعث می شود که اختلاف دما بین دیوارهای چوبی و محوطه اطراف آن محدود شود.

دیوارپوش های چوبی در منحنی ها

انواع مختلف دیوارپوش های چوبی برای کاربرد در منحنی ها و قوس ها مناسب هستند. به عنوان مثال در دیوار هایی که منحنی هستند یا دیوارهایی که به آرامی به سقف می ریزند می توان از این نوع دیوارپوش ها به سادگی استفاده نمود.. در این دیوارها خلاقیت معمار اصل راهنماست و ناکس هوم در صورت نیاز می تواند پشتیبانی فنی را انجام دهد. درست مانند کاربرد دیوارهای تخت، سیستم مونتاژ منحصر به فرد دیوارهای چوبی به صورت پیش ساخته ارائه می شود. در سیستم گریل چوب جامد، رولپلاک‌های انعطاف ‌پذیر استفاده می‌شوند که به پانل ‌ها اجازه می‌دهند به سادگی به شکل فرعی منحنی شوند و پانل‌ ها با گیره‌ های دیواری محکم شوند.

دیوارپوش چوبی، مقاوم

زینترا علاوه بر انواع مختلف چوب با پوشش شفاف، طیف وسیعی از رنگ های لاک را نیز در اختیار دارد. تمام دیوارپوش های چوبی به طور استاندارد با یک لاک بدون لایه با کیفیت بالا برای محافظت از چوب در برابر رطوبت، خاک و گرد و غبار تکمیل می شوند.

روکش دیوار چوبی، منحصر به فرد بودن مواد

هیچ نوع ماده روکشی نمی تواند به اصالت پوشش طبیعی خود ببالد. هر تخته چوبی یک بافت منحصر به فرد دارد. نقاشی ایجاد شده توسط طبیعت! تخته هایی که به درستی چیده شده اند در نمای خانه با سایه هایی در هم تنیده شده اند: از قهوه ای روشن تا رنگی خشن و تقریبا سیاه. طراحی داخلی نیز بر اساس تناوب بافت پوشش است.

5/5

فهرست مطالب